our big journey

— New Zealand here we come!

Packningen har börjat...

Kategori: Allmänt

Packningen har dragit igång! Idag var det dags att lägga fram alla kläder som ska med på resan. Dagen började hemma hos Petter där alla kläder lades fram på golvet för inspektion. Efter lunch var det Fridas tur. Dessa klädeshögar blev en aning större ;) Men där ska inspektionen ta plats en annan dag. (det lär ta lite tid att välja bort det man inte behöver/har möljighet att ta med sig)
 
 
Fridas klädhögar
Puss & kram

KOMMENTARER:

  • Linn Abrahamsson säger:
    2012-08-31 | 14:53:58

    Ta hellre med för lite än för mycket! Tro mig, hade kläder jag aldrig använde med mig... Och! Det oslo-undertryckta shoppingbegäret kommer ryckas fram väl på plats, vare sig man vill eller inte. ;)

    Svar: ja jag har sorterat bort en del nu. Det svåraste är att det är ganska kallt (ca 13 grader) när vi kommer fram och en jacka vore inte helt fel, men sen blir det så småningom sommar och shortsen bärs dagligen.. klurigt..haha, det kan jag tänka mig! Har redan ett shoppingbegär men underviker att köpa fina höstkläder eftersom det dröjer innan jag får uppleva svensk höst ;)
    Frida Nilsson

Kommentera inlägget här: